علیرضا رشیدیان عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرحهای هفته دولت در شهرستان بینالود افزود: بانکها در خراسان رضوی همچنین در این مدت بر اساس تبصره 18 و طرح اشتغال فراگیر 18 هزار میلیارد ریال وام به متقاضیان پرداخت کرده اند.
وی ادامه داد: علاوه بر این بانکها به طرحهای اقتصادی در مناطق محروم استان نیز شش هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات داده اند.
استاندار خراسان رضوی همچنین گفت: هفته دولت زمان معرفی دستاوردهای دولت به مردم است اما بیان دستاوردهای دستگاههای اجرایی به معنای نادیده گرفتن مشکلات موجود نیست.
استاندار خراسان رضوی گفت: در چارچوب خدمات دولت تدبیر و امید امسال تاکنون دستگاههای اجرایی هزار و 980 طرح را با 56 هزار و 190 میلیارد ریال هزینه در سطح استان به اتمام رسانده اند.
وی افزود: با وجود فشارهای مختلف به بخش تولید شاهد افزایش 849 هزار تنی صادرات خراسان رضوی به ارزش 721 میلیون دلار در چهار ماه نخست امسال بوده ایم که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 29 درصد رشد داشته است.
رشیدیان ادامه داد: جنگ اقتصادی امروز آمریکا با ایران با هدف ایجاد فشار روانی بر مردم و فشار از بالا صورت می گیرد. برای مقابله با این توطئه دشمن باید همه از جمله جوانان به عرصه فعالیتهای اقتصادی روی آورده و بدانند باید در این صحنه استقامت و از ظرفیتهای بالقوه، هوشمندی وسرمایه هایمان استفاده کنیم.
وی گفت: در این جنگ اعتماد، همدلی و امید به آینده رمز پیروزی است و مردم همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با حضور در مناطق عملیاتی از مرزبانان کشور دفاع کردند در این تهاجم اقتصادی نیز باید از اقشار آسیب پذیر جامعه دفاع کرده تا در کنار یکدیگر عزت اقشار مختلف جامعه حفظ شود.
استاندار خراسان رضوی در مراسم گشایش ساختمان اداره دارایی شهرستان بینالود نیز گفت: عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان در برخورد با مودیان مطلوب بوده است. در بررسی و پیگیریهایی که از بخش خصوصی انجام شده انعطاف اداره کل امور مالیاتی با مودیان، کارآفرینان و تولیدکنندگان مشهود و قابل ستایش است.
وی همچنین بر جلوگیری از فشار مضاعف به مودیان مالیاتی تاکید کرد و خواستار برخورد جدی با فرار مالیاتی و تلاش برای شفافیت عملکردها شد.
امروز با حضور استاندار خراسان رضوی 77 طرح عمرانی، خدماتی و گردشگری با هزینه 590 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان بینالود(طرقبه شاندیز) به بهره برداری رسید.
مرکز شهرستان 70 هزار نفری بینالود در 15 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.