به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهوری افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخلاف دیگر مجالس کشور در کمال ارامش و احترام سوالات خود را از رئیس جمهوری مطرح کردند که این امر بسیار با اهمیت بود.
وی اظهار داشت: مسئولان کشور در شرایط کنونی باید آمارهای درست را به رئیس جمهوری ارائه دهند تا راهکاری مناسب برای آنها اندیشیده شود.
خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: دولت در شرایط کنونی کشور نیاز به ترمیم کابینه دارد که رئیس جمهوری نیز باید از انسان های شایسته در کابینه خود استفاده کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: حمله ک4انصار اله یمن به فرودگاه دوحه نشانه به دست آوردن قدرت نظامی جبهه مقاومت در سایه تحریم ها و فشارهای مختلف است.
وی ادامه داد: تهدید آمریکا در حمله به سوریه با ایستادگی ملت و دولت سوریه ناکام می ماند زیرا آنان فقط زبان زور را می فهمند و باید با زبان زور با آنان سخن گفت.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شهروندان زیادی در مسکن مهر بروجرد سکونت دارند که با کمبود امکانات رفاهی، مذهبی، فرهنگی و اموزشی روبرو هستند، گفت:
مسئولان باید با برنامه ریزی به فکر رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد باشند.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.