محمد فتحی بیرانوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع 2 هزار و 300 راننده تاکسی یکهزار نفر تاکنون در این طرح نام نویسی نکرده اند.
وی اظهار داشت: حداکثر عمر مفید ناوگان حمل و نقل عمومی 10 سال برآورد می شود اما چنانچه تاکسی موفق به دریافت گواهی معاینه فنی شود، مدارک خودرو و راننده برای ثبت در این طرح پذیرفته می شود.
وی تصریح کرد: دولت برنامه دارد بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی را بر اساس اطلاعات ثبت شده در این طرح جامع انجام دهد و علاوه بر این احتمال در نظرگرفتن سهمیه سوخت بر اساس این طرح وجود دارد.
فتحی بیرانوند ادامه داد: رانندگان تاکسی که سابقه تامین اجتماعی دارند در صورت عدم نام نویسی در طرح جامع، امکان بیمه جدید نخواهند داشت.
وی اظهار داشت: در صورت فعالیت منظم 2 هزار و 300 تاکسی در سطح شهر، نیازی به حضور مسافربرهای شخصی نیست اما برای ساماندهی این خودروها نیز طرح خط دار کردن آنها توسط شرکت خصوصی طرف قرارداد اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین با توجه به اعتراض رانندگان تاکسی در خصوص افزایش قیمت ها و هزینه های جاری، لایحه اصلاح و افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر ارائه می شود.
فتحی بیرانوند گفت: طرحی به شهرداری خرم آباد برای ارجاع به شورای اسلامی شهر ارائه شده که در صورت تصویب، پرداخت کرایه تاکسی ها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.