به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، سرهنگ احمد حسینی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان قم، با تجلیل از رشادت های نیروهای انتظامی در تمامی دوران های پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: لازم است همه قشرهای جامعه با نقش آفرینی نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس و در عرصه دفاع از امنیت، آشنا شوند.
احمد حسینی با بیان اینکه پارسال 20 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی در اجرای موفق اردوهای زیارتی راهیان نور نقش آفرینی کردند، گفت: 800 دستگاه اتوبوس از قم به مناطق عملیاتی اعزام شد و به یقین نقش نیروی انتظامی در چینش پازل بزرگترین عملیات فرهنگی کشور از حیث کنترل جاده ها و تامین امنیت نقشی اساسی، غیر قابل انکار و قابل تقدیر است.
دبیر ستاد راهیان نور استان قم با اشاره به تاثیر معنوی حضور راویان دفاع مقدس در همایش ها و اردوهای راهیان نور اضافه کرد: شایسته است به جهت ترویج فرهنگ حماسه و ایثار و آشنایی با سال های دفاع مقدس، برای اعزام پرسنل و خانواده های بزرگوار ناجا به اردوهای راهیان نور نیز برنامه ریزی گسترده تری صورت گیرد.
وی روحیه ایثار و از خود گذشتگی را روحیه مورد نیاز امروز کشور دانست و ادامه داد: عمل دلسوزانه توام با اخلاص، عزتمندی نیروهای مسلح بخصوص ناجا را در چشم مردم به عنوان ولی نعمتان و حافظان ارزش های انقلاب، افزون می کند.

** تکریم ایثارگران و خانواده شهدا جز و ماموریت های ذاتی پلیس است
فرمانده انتظامی شهرستان قم، خدمت به مردم در چارچوب قانون را وظیفه و افتخار نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: امروز پلیس با تجهیز در امکانات و شاخصه های علمی در زمینه های مختلف حقوقی، روانشناسی وجامعه شناسی ارتقاء یافته و این امر موجب شده تا نیروی انتظامی بتواند در زمینه حفظ امنیت جامعه با سرعت، دقت و اطمینان نهایت خدمت رسانی را انجام دهد.
سرهنگ هادی دیده ور با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی قم ادامه داد: کسب رتبه برتر رضایتمندی اجتماعی، از افتخارات ناجای استان قم در کشور است.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با تشریح اقدام های نیروی انتظامی استان برای زنده نگهداشتن یاد، نام و راه شهدا افزود: روایتگری راویان دفاع مقدس و ساخت یادمان هایی از تصاویر شهدا و تجهیزات نظامی در کلانتری های قم، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا و نیز تعامل با بسیج و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از جمله اقدام هیا انجام شده توسط نیروی انتظامی قم برای تکریم ایثاراگران و خانواده شهدا است.
وی تاکید کرد: تکریم ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و تعامل با بسیج و یادگاران هشت سال دفاع مقدس جزء ماموریت های ذاتی و همواره مدنظر پرسنل ناجا بوده است.
7404/ 6133/ تنظیم کننده: محمد زمانی راد **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.