رضا لایق روز جمعه درحاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام راحل درقم درگفت وگو با ایرنا افزود: در این مسابقات پنج تیم از جمهوری اسلامی ایران و یک تیم از قم حضور دارند، رقابت کشتی گیران نوجوان ما با کشتی گیران کشورهای جهان به رشد و توسعه کشتی در کشور منجر خواهد شد.
وی ادامه داد: مسابقات جام یادگار امام راحل در رده نوجوانان فرصت مناسبی است تا کشتی گیران کم تجربه و جوان ما خود را در مسابقات بین المللی محک بزنند.
لایق گفت: ما در هیچ کدام از تورنمنت های جهان نمی توانیم پنج تیم از کشورمان را شرکت دهیم ولی جام یادگار امام راحل در قم این فرصت را فراهم کرده و امید است بتوانیم در امتداد این رقابت های بین المللی، کوشا باشیم.
دبیر فدراسیون جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مسابقات جام یادگار امام راحل در این دوره با سبک جدید تیمی برگزار می شود وما می توانیم تمام استعدادهای جوان خود را در قالب تیم ایران مورد سنجش قرار دهیم.
لایق با اشاره به برگزاری این مسابقات در قم گفت: در استان قم به دلیل حضور مربیان باتجربه، کشتی فرنگی نسبت به کشتی آزاد رشد بسیار خوبی داشته است.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ٢٠١٢ لندن و المپیک ٢٠١٦ ریو ، ادامه داد: برگزاری این مسابقات در قم نیز در آینده کشتی استان بسیار تاثیرگذاراست و امید است هر روز شاهد رشد کشتی در قم باشیم.
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام راحل با حضور تیم هایی از 14 کشور جهان و پنج تیم از جمهوری اسلامی ایران امروز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز و امشب به پایان می رسد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.