به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه ، آیت الله مرتضی مقتدایی در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد مقدس جمکران افزود: باید با بهره گیری از حال معنوی ماه مبارک رمضان به دنبال ارتقاء اخلاق و معنویت در جامعه باشیم و از هر حرکتی که موجب ایجاد خدشه و شبهه نسبت به اسلام و نظام و دودستگی بین مردم شود جلوگیری کنیم.
وی دربخش دیگری ازسخنان خود با تاکید بر اینکه جهاد اکبر مقابله با نفس است، اظهار کرد: نفس انسان دعوت کننده به گناه و معصیت است و مبارزه کردن با آن از جهاد اصغر و رویارویی با دشمن سخت‌تر است.
آیت الله مقتدایی افزود: امروز فضای مجازی عاملی برای کشش افراد به سمت معصیت شده، ایجاد شبهه، تهمت زدن، دروغ گفتن، متهم کردن مسؤولان و بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و اسلام از مظاهر معصیت در این فضا است.
وی گفت: انتخابات باشکوه و عظمت در کشور ما انجام شد و جمعیتی چشمگیر پای صندوق‌ها آمده و رای آری به نظام جمهوری اسلامی دادند و موجب شرافت و عزت نظام در سطح بین الملل شدند در هیچ کشوری سابقه ندارد این تعداد از مردم در انتخابات شرکت کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: در روز قدس ملت ما سنگ تمام گذاشتند و در تمام شهرها مردم به خیابان‌ها آمدند و نظام جمهوری اسلامی را بیمه کردند. دشمنانی که گاهی به دنبال براندازی نظام هستند وقتی این شکوه گسترده و همه جانبه ملت را می‌بینند مایوس می‌شوند؛ چرا که با یک ملت از جان گذشته و فداکار کاری نمی‌توانند کنند.
وی اضافه کرد: نباید به این شبهات اعتنا کرد و کسانی که دودستگی‌ها را ایجاد می‌کنند بدانند رفتارشان کمک به دشمنان نظام است و در حقیقت همان هدفی که آنها می‌خواهند را دنبال می‌کنند.
7403/ 6133/ تنظیم: محسن آقاگلی ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.