آیت الله سید محمد غروی روز پنجشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس فوق جناح بندی ها و به عنوان یک خیزش علیه کفر جهانی و صهیونیسم بین المللی است. دراین روز امام راحل همه جهانیان را برای خروش علیه صهیونیست ها و حامیان انها دعوت کرده است.
وی ادامه داد: روز قدس خیزش علیه جریان و رژیمی است که روی تاریخ را سیاه کرده و نزدیک یک قرن است که هر گونه ظلم، تعدی و ستم را بر مردم مسلمان و مظلوم فلسطین روا داشته و آنها را از خانه، کاشانه و هویت خود بیرون کرده است.
آیت الله غروی گفت: هر چند عده ای از مردم در خود فلسطین و سرزمین های اشغالی مانده و مقاومت می کنند، ولی اینها نیز همواره مورد ظلم و تعدی قرار دارند، بنابراین همه مسلمانان وظیفه دارند روز قدس را بزرگ بدارند و در این راهپیمایی، همه فریادهای خود را علیه صهیونیست و حامیان آنها به کار بگیرند.
وی با بیان اینکه مساله فلسطین صرفا یک سرزمین نیست بلکه جریان فکری است، گفت: اگر مسلمانان به خود نیایند تفکر صهیونیستی به اهداف خود که همان توسعه قلمرو از نیل تا فرات است می رسد، بنابراین این جریان باید کنترل شود و بهترین راه آن نیز همین خیزش و حرکت ملت ها علیه رژیم غاصب اسرائیل است.
آیت الله غروی اظهار داشت: باید جلو یکه تازی های رژیم اشغالگر قدس در منطقه گرفته شود، امروز مقاومت و کشورهای همسایه رژیم صهیونیستی که در حال مبارزه با این رژیم هستند خاکریزهایی برای دفاع از هویت مسلمانان می باشند.
وی گفت: ما باید در روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت، جنایت های رژیم غاصب اسرائیل، ریشه فکری آن و حامیان و مستکبران را محکوم و علیه آنها قیام کنیم.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.