حجت الاسلام جواد بهشتی پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در اولین شب قدر مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان، قرائت دعای جوشن کبیر از ساعت 23:30 توسط حاج حسن شالبافان شروع و سخنرانی و آیین احیا نیز از ساعت 1:30 بامداد توسط حجت الاسلام میرباقری اجرا می شود.
وی با اشاره به آیین احیاء شب 21 رمضان گفت: برنامه های این شب با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام رفیعی برگزار می شود.
وی ادامه داد: آیین سومین شب قدر نیز با سخنرانی آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مناجات خوانی سید علی حسنی نژاد ترتیب می یابد.
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اجرای برنامه های شب 19 ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس گفت: مراسم احیا و سخنرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی، مداحی و سینه زنی توسط حاج علی مهدوی نژاد و قرائت دعای جوشن کبیر با نوای گرم حجت الاسلام و المسلمین واضحی صورت می گیرد.
ابراهیم صدوقی بیان داشت: در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مراسم احیا و سحنرانی توسط آیت الله میرباقری، دعای جوشن کبیر و عزاداری توسط حاج محمدرضا غلامرضا زاده اجرا می شود.
وی به برنامه های شب بیست و سوم ماه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این شب حجت الاسلام والمسلمین مومن به ایراد سخنرانی و مراسم احیا می پردازد و دعای جوشن کبیر توسط حاج عباس حیدرزاده قرائت می شود.
وی ادامه داد: برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی در مرکز دارالقرآن، برپایی کارگاه های آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی و برپایی نمایشگاه سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی در صحن رسول اعظم(ص) مسجد جمکران در ماه رمضان اجرایی می شود.
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران همچنین خاطرنشان کرد: مرکز گل نرگس برای خدمات رسانی به کودکان با ارائه برنامه های متنوع فعال خواهد بود.
وی از برگزاری آیین اعتکاف ویژه برداران در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این مراسم معنوی می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این مسجد به آدرس http://www.jamkaran.ir/ مراجعه کنند.
وی گفت: اعتکاف در این مسجد طی روزهای 27 و 28 و 29 ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
/8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری **انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.