وی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: با تمام وجود و قدرت برای کسب مدال طلا و افتخارآفرینی برای ایران و شهر مقدس قم، در این رقابت ها حاضر خواهم شد.
وی ادامه داد: مسابقات جهانی 2017 در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک روزهای پنجم و ششم تیرماه در اسپانیا برگزار خواهد شد و بنده نیز به عنوان یک ورزشکار بانوی قمی در این رقابت ها همراه تیم ملی عازم این رقابت ها خواهم شد.
پارس لاری گفت: متاسفانه امکانات ما برای تمرین بسیار محدود است و آن گونه که باید حمایتی صورت نمی گیرد، ولی بنده با وجود همه این مشکلات، تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا و دفاع از جایگاه ایران در این رقابت ها به کار می گیرم.
وی اظهار داشت: نباید در تمرین ورزشکاران وفقه ایجاد شود به عنوان نمونه بنده اکنون که حدود 20 روز به رقابت ها زمان باقی مانده است تنها سه جلسه با مربی کار کردم، از سوی دیگر اردوهای تیم ملی هم کم شده وهمه اینها در نتیجه مسابقات تاثیر منفی دارد.
ثریا پارس لاری بانوی ورزشکار قمی و نماینده ایران در پیکارهای جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء در سال‌های 2012 بانکوک تایلند، 2014 ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی و ماردل‌پلاتای آرژانتین 2106 و یکی از پر افتخارترین بانوان ورزشکار قم است که موفق به دریافت چند مدال طلا در رقابت های جهانی شده است.
وی سابقه کسب چهار مدال از مسابقات جهانی ورزش های پیوند اعضا در سال 2011 و کسب 2 مدال از پیکارهای جهانی سال 2013 در کشور آفریقای جنوبی را در کارنامه خود دارد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.