به گزارش ایرنا،احد جمالی جمعه شب در محل ستاد انتخابات قم در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: زمان اخذ رای برای صندوق هایی که مراجعه کننده ندارند درساعت 23 به پایان رسیده است و آن ها می توانند کار شمارش آرای موجود در صندوق ها را آغاز کنند.
وی بیان کرد: تلاش می کنیم نتایج آرا مردم قم در انتخابات ریاست جمهوری تا فردا ظهر و نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تا یکشنبه شب اعلام شود.
وی ادامه داد: نتایج آرا انتخابات به وزارت کشور اعلام خواهد شد و این نهاد بر اساس قانون نتایج را در زمان معین به اطلاع مردم خواهد رساند.
جمالی با اشاره به این که کار اخذ رای تا حضور آخرین تن درشعب ادامه می یابد، گفت: میزان مشارکت مردم در این انتخابات، تاکنون بالاتر از میانگین کشوری و بالای 75 درصد بوده است.
782 هزار و 974 تن در استان قم واجد شرایط رای دادن هستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
در کل کشور 56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.