در این بیانیه که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ملت شریف ایران، 29اردیبهشت ماه 1396 روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران است. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به عنوان مردم سالار‌ترین نظام دینی در جهان، ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت که یادگار امام خمینی‌(ره) است را به رخ جهانیان کشیده است.
در این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه‌ 2 انتخابات مهم و سرنوشت‌ ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مطمئن هستیم شما مردم انقلابی، همچون انتخابات‌ ها و راهپیمایی ‌های گسترده گذشته، بار‌ دیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌ کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌ های رای، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهید آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تایید شما امت انقلابی مزین خواهد شد.
این بیانیه ادامه داده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از تمامی کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، شوراها و مردم که در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش دارند اعلام می‌ دارد، صیانت و حراست از خون شهدا، آرمان های امام راحل و انقلاب در پای صندوق‌ های رای رقم می ‌خورد و حضور پرشور در انتخابات، کشور را در مقابل توطئه‌ های دشمنان بیمه خواهد کرد.
در این بیانیه افزوده شده است: انتخابات، صحنه تعیین سرنوشت کشور است و این انتخاب هر چه آگاهانه‌ تر باشد آینده درخشان ‌تری را برای میهن ‌مان به ارمغان خواهد آورد؛ تلاش برای شناخت و انتخاب افراد اصلح، مسئولیتی شرعی و بزرگ است و تلاش شما با نیت قرب الهی، ماجور و انشاءالله پاداش دنیوی و اخروی خداوند را در پی خواهد داشت. تردیدی نیست حفظ اقتدار، ابهت و مصونیت کشور با حضور در انتخابات حاصل خواهد شد و بی ‌شک کوتاهی، ناامیدی و بی‌ تفاوتی نسبت به انتخابات، به کشور و مردم ضربه و لطمه خواهد زد.
در این بیانیه با اشاره به این که از تمامی مسئولان برگزاری انتخابات، شورای نگهبان، وزارت کشور، به ویژه نیروهای انتظامی و امنیتی که موجبات برگزاری باشکوه انتخابات را فراهم می کنند نیز تشکر می ‌نماییم، ادامه یافته است: اکنون تکلیف شرعی و مسئولیت الهی برای ملت انقلابی، حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز است. امید است عزت و سربلندی ایران اسلامی ثمره این مجاهدت خالصانه مردم ایران باشد و حضور پرشور در انتخابات بعنوان عمل صالح مورد رضایت درگاه الهی قرار گیرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
/2085/ 6133/تنظیم کننده: سمیه حیدری** انتشار دهنده : جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.