مصطفی ستمدیدە روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در محل مسابقات بین المللی رفتار برگزارکنندگان با کشورهای مقتدر به گونه دیگر است و مردم باید کاری کنند این اقتدار کشور در جهان حفظ شود.
وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات به معنای اتحاد مردم با یکدیگر و با مسئولان است و تحقق این موضوع نیروی ایران را در بسیاری از مسائل بین المللی تقویت می کند و تا کنون در انتخابات مختلف این اتحاد خود را نشان داده است.
ستمدیده بیان کرد: انتخابات در نظام های مردم سالار شیوه معمول است و در حقیقت تجلی اراده مردم از طریق صندوق های رأی است و مشارکت گسترده مردم می تواند در انتخاب نامزد اصلح تعیین کننده باشد.
'مصطفی ستمدیدە' ورزشکار سردشتی قهرمان جهان در رشتە ورزشی کیک بوکسینگ در مسابقات بین المللی 2016 'باکو' جمهوری آذربایجان و مسابقات بین المللی 'باتومی' گرجستان است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده است.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف(انصراف داد) فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأئید شورای نگهبان قرار گرفت.
شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.