به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات استانداری، افزود: در حال نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات هستیم در این شرایط همه آحاد جامعه از مسئولان اجرایی تا اقشار مختلف مردم وظیفه دارند به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای حضور حداکثری رای دهندگان برپای صندوق های رای گیری تلاش کنند.
وی ادامه داد: همه وظیفه دارند تا مردم را نسبت به اهمیت انتخابات و شرکت گسترده در آن آگاه نمایند و به آنان بگویند حتی یک رای هم می تواند در سرنوشت کشور تاثیر گذار باشد.
صادقی گفت: حضور مردم بر پای صندوق های رای نقش موثری در سیاست های داخلی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران دارد و نگاه جهانیان به این اتفاق مهم است.
وی بیان کرد: برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری می تواند در افزایش میزان شور و نشاط مردم برای حضور برپای صندوق های رای، تاثیر مثبت داشته باشد.
وی ادامه داد:امید است در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور درسطح کشور باشیم که بر عظمت و اقتدار ملی ایرانیان می افزاید.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان اشاره کرد و گفت: برخی از استان ها همچون کرمان در ارائه مدل های اقتصاد مقاومتی پیشگام بوده اند و لازم است استان قم نیز با نگاه به این دستاوردها و بومی سازی آن، برای عملیاتی ساختن تصمیم های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هر چه سریع تر اقدام کند.
وی با بیان این که حضور مردم در صحنه برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است، افزود: همه بر اساس وظیفه ملی و دینی خود وظیفه دارند برای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور تلاش کنند و در همین رابطه مسئولان دستگاه های اجرایی استان قم وظیفه دارند از ایده های برتر در موضوع اقتصاد مقاومتی حمایت نمایند.
وی با اشاره به این که سیاست های اقتصاد مقاومتی باعث پایداری روند توسعه کشور می شود، ادامه داد: استان قم در موضوع گردشگری و معدن از قابلیت های مطلوبی برخوردار است که در صورت توجه بیشتر به آن می توان فرصت های شغلی بسیاری را در سطح استان ایجاد کرد.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.