به گزارش ایرنا در این اطلاعیه آمده است: مجمع و محققین حوزه علمیه قم بر پشتیبانی قاطع و همه جانبه از حجت الاسلام والمسلمین روحانی تاکید می کند و همگان را به رای دادن به ایشان فرا می خواند.
دراین اطلاعیه از حسن روحانی به عنوان 'شخصیتی انقلابی، مدیر و مدبر، اندیشمندی آزادی خواه، مستقل و از سرمایه های اصیل جمهوری اسلامی و شایسته ترین کسی است که در شرایط دشوار کنونی می تواند در منصب ریاست جمهوری قرار گیرد' نام برده شده و افزوده شده است: دولت روحانی با وجود محدودیت های فراوان در چهارسال گذشته موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف به دست آورده است.
این مجمع خاطر نشان کرده است: مردم عزیز و قدرشناس ایران به پاس گرامی داشت این تلاش ها و با درک ریشه اصلی کاستی ها و دشواری های فراروی دولت ، برای حل آن ها راهی که چهار سال پیش آغاز کرده بودند را ادامه و پاسخ انتقادهای ناجوانمردانه و غیرمنصفانه به دولت را خواهند داد و روز 29 اردیبهشت با رای قاطع به جناب آقای دکتر روحانی پشتیبانی خود را از جریان اصلاحات و اعتدال اعلام می کنند.
در دیگر فرازهای اطلاعیه مجمع مدرسین و محققین آمده است: در این انتخابات 2 جریان با 2 رویکرد و برنامه کاملا متفاوت رویاروی هم قرار گرفته اند نخست جریان اصلاح طلبی و اعتدال خواهی که ریشه ای اصیل در انقلاب دارد و با برداشتی رحمانی و روز آمد از اسلام در پی توسعه، پیشرفت، آبادانی ایران و تعامل با جهان در راستای حل دشواری ها است.
و جریان دیگر، جریان اقتدارگرا که با نگاهی افراطی و برداشتی واپس گرایانه و خشن از اسلام و انقلاب و با ژست انقلابی گری و شعار های فریبنده به دنبال محدود کردن فضای سیاسی، آزادی های مدنی و انزوای نیروهای متخصص و کار آمد و تقابل با جهان با هزینه کردن از سرمایه و منابع ملی ایران است.
جریان اخیر که کارنامه هشت ساله آن ثمره ای جز تحریم و انزوا و زیان های بزرگ جبران ناپذیر برای ایران نداشته و کشور را به ویژه در عرصه اقتصادی در آستانه سقوط قرار داده است اینک با چهره هایی جدید پا به انتخابات گذاشته و با وعده های فریبنده و تخریب شدید دولت و استفاده از شیوه های غیراخلاقی در پی جلب آرای توده مردم است.
این جریان در طول سال های گذشته نه تنها از هیچ گونه تلاشی برای به بن بست رساندن و خنثی کردن اقدام های دولت فروگذار نکردند، بلکه ‌اکنون با بزرگ نمایی مشکلاتی که خود در پیدایش آن سهیم بوده و از حل آن جلوگیری کرده است، می کوشد تمامی گناهان و کاستی ها را برگردن دولت اندازد و با چهره ای به ظاهر منتقد و مدافع مردم خود را برنده انتخابات کند.
بی تفاوتی و عدم مشارکت در این انتخابات تن دادن به حاکمیت جریانی است که تجربه سهمگین و زیان بار آن را با هزینه ای گزاف پشت سر نهاده ایم و بی تردید آزموده را آزمودن خطاست.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
خبرنگار: جعفر مسلمی***انتشار دهنده : جعفر مسلمی
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.