به گزارش ایرنا، سردار سید ابوالقاسم طباطبایی شنبه شب در یادواره 126 شهید مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) قم اظهار داشت: وقتی شرایط را رصد می کنیم به خوبی می بینیم که آمریکا با وجود این همه قدرت نظامی همچنان از ایران وحشت دارد، و بخشی از اقدامات این کشور علیه نظام اسلامی نیز با هدف ایران هراسی و ترساندن کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه خداوند متعال با ساقط کردن قدرت بلامنازع استکبار بر جهان آن را در عرصه بین المللی به شدت خوار و ذلیل کرد، افزود: درمقابل به برکت خون شهیدان و امام شهدا و به لطف معنویتی که روح مسیحایی امام راحل درمردم دمید خداوند قلب های آنها را در تسخیر بنیانگذار جمهوری اسلامی قرار داد.
طباطبایی همچنین با بیان اینکه خروجی و ماحصل همه تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی داعش بوده است، افزود: آنها در طول یک هفته قصد راه اندازی دولت اسلامی عراق و شام را داشتند، اما امروز رسوایی داعش تا آنجاست که حتی آمریکا نیز دیگر حاضر به حمایت از این گروه تروریستی نیست.
وی یادآور شد: آمریکائیها هر چند عملا از داعش پشتیبانی می کنند، ولی در ظاهر حاضر نیستند که حمایت خود از این گروه را به روشنی ابراز نمایند.
این مقام نظامی گفت: در قضیه گروه تروریستی داعش نیز خداوند مانند سایر حوادث دیگر رخ داده در تاریخ انقلاب اسلامی نگهبان و حافظ این نظام بود.
وی با اشاره به اعتراف وزیرخارجه آمریکا مبنی بر نقش کشورش در تاسیس داعش، افزود: به طور حتم بر اساس ملاحظات نظامی، سیاسی و اقتصادی تاکنون باید این اقدام آمریکا جواب می داد، اما حتی خودشان نیز از این وضعیت در بحت و حیرت قرار دارند.
طباطبایی با بیان اینکه حضرت امام در مساله آزاد سازی خرمشهر و همچنین شکست حمله نظامی آمریکا به طبس نقش امداد غیبی الهی در محافظت از انقلاب اسلامی را تبیین کردند، افزود: اگر کسی امروز با این دیدگاه به انقلاب نگاه کند به هیچ وجه دچار خود بزرگ بینی نمی شود، نق نمی زند و از نظام سهم خواهی و طلبکاری نمی کند.
فرمانده مهندسی قرارگاه خاتم ‌الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح همچنین ،سهم خواهی را آفت بزرگی برای انقلاب دانست، و افزود: اگر یک روزی این انقلاب آسیبی ببیند، این صدمه نه از ناحیه آمریکا و اسرائیل و داعش بلکه از طرف سهم خواهان چه آنهایی که در صحنه نیستند، و چه آنهایی که در صحنه حضور دارند و میراث خوار شهدا هستند وارد شده است.
وی با بیان اینکه خانواده شهید بودن و حتی مجالست با شهید جزو افتخارهای همگان است، افزود: در این زمینه هر کس با دید سهم خواهی وارد صحنه شود، مانند همان زهر کشنده ای است، که انسان را از بین می برد.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.