به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر شنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم افزود: نقص ها و مشکلاتی همه ساله در راستای خدمت رسانی به زائران مشاهده می کنیم که این مشکلات تکراری به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
وی اضافه کرد: همه ساله در ایام نوروز سنجش افکار و نظرسنجی انجام می شود، اما نقاط ضعف که احصا شده است نباید در سال های بعد شاهد آن باشیم و نقاط مثبت را هم باید تقویت کنیم.
صادقی با بیان این که کسب رضایت زائران و مسافران در شهر مقدس قم در اولویت نخست قرار داشته و مستلزم ایجاد همکاری و هماهنگی گسترده در دستگاه های اجرایی مختلف است، اظهار داشت: خدمت به زائران کریمه اهل بیت(س) افتخار بسیار بزرگی است و باید مورد اهتمام ویژه همه مسئولان باشد.
وی بر ضرورت ارائه آموزش های لازم در ابعاد گوناگون به خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و همه خادمان در دستگاه های اجرایی تاکید و ابراز امیدواری کرد: در ایام نیمه شعبان و دیگر ایام سال شاهد بهبود خدمت رسانی به زائران باشیم و در این جهت باید حداکثر تعامل و همگرایی در میان دستگاه ها ایجاد شود.
صادقی با اشاره به خدمات دستگاه های مختلف در ایام نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به زائران و مسافران هنگامی دلپذیر خواهد بود که همراه با نظم و اخلاق در تمامی عرصه ها و سطوح خدمت رسانی باشد.
جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم با حضور جمعی از مدیران و رئیسان دستگاه های اجرایی در تالا معصومیه فرمانداری قم برگزار شد و طی آن از برخی دستگاه های برتر در ستاد تسهیلات زائران از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.