به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، صمد مرفاوی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت:‌ با تیم با کیفیتی بازی داشتیم. سپاهان به لحاظ فنی توانمند است و ما هم از شروع پا به پای آنها بازی کردیم.

وی افزود: 25 دقیقه نخست بازی را بهتر از حریف بودیم اما بعد از آن سپاهان بهتر از ما عمل کرد، شاید تیم سپاهان مالکیت‌ توپش از ما بیشتر بود اما به طور کلی بازی پایاپایی را دو تیم به نمایش گذاشتند. دروازه‌بان ما در نیمه نخست حتی به زمین هم نخورد و مدافعان‌مان تمام توپ‌ها را دفع کردند اما روی اشتباهی که هفته گذشته نیز انجام داده بودیم دوباره دروازه‌مان باز شد.

سرمربی صبا با اشاره به اینکه تیمش در نیمه دوم تلاش کرده تا نتیجه را جبران کند، گفت: در نیمه دوم سعی می‌کردیم بازی را کنترل کنیم و از طرف دیگر سعی داشتیم تا از کمترین موقعیت‌هایمان بهترین استفاده را کنیم، متاسفانه نفرات خط حمله ما کارایی همیشگی را نداشتند. احساس می‌کنم بازیکنانم به دلیل بازی هفته گذشته مقابل استقلال خسته بودند، ضمن اینکه سپاهان یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود و ما خسته‌تر بودیم، با همه اینها همه تلاش‌مان را کردیم تا بازی را به تساوی بکشیم.

مرفاوی در ادامه با تمجید از سپاهان خاطرنشان کرد: مقابل تیم باکیفیتی بازی داشتیم که نفرات بسیار خوبی روی نیمکت دارد سپاهان هر تعویضی که انجام می‌داد بازیکن تازه‌وارد  عملکرد قابل قبولی در زمین داشت، بازی روبه‌روی چنین تیمی سخت است، امیدواریم در بازی‌های آینده با توجه به نتایجی که امروز رقم خورد، شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای این دیدار داشته است، تصریح کرد: باز هم می‌گویم امروز دروازه‌بان ما حتی به زمین نخورد، موقعیتی به حریف ندادیم شاید به دلیل عدم تمرکز بازیکنان‌مان در یک صحنه گل خوردیم اما همانطور که گفتم باید به آینده امیدوار باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این پرسش که آیا حضور نداشتن حنیف عمران‌زاده و عنایتی در نتیجه امروز تاثیرگذار بوده است، گفت: صددرصد نبود این دو بازیکن بسیار تاثیرگذار بود و ما دو بازیکن کلیدی‌مان را در زمین نداشتیم. اگر آنها بودند شاید اجازه نمی‌دادند خط هافبک حریف به راحتی بازی‌سازی کند. نیمه نخست سعی کردیم حریف را پرس کنیم اما در نیمه دوم آنها هم تیم ما را پرس کردند و سعی در حفظ توپ داشتند. سپاهان سعی کرد از بازیکنان سرعتی خود استفاده کند و همین کار را برای ما سخت‌تر کرد. امیدواریم تا در دو دیدار باقی‌مانده نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624045
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.