به گزارش ایرنا، در این دیدار که از ساعت 17:45 عصر پنجشنبه در یک هوای آفتابی و با حضور حدود یک هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم در حال برگزاری است، 2 تیم در نیمه نخست بازی سرد و کسل کننده ای را از خود به نمایش گذاشتند.
در دقیقه 30 بازی حسین پاپی بازیکن سپاهان از سمت چپ محوطه جریمه با یک حرکت تکنیکی توپ را روی دروازه صبا ارسال کرد که توپ با ضربه سر مهاجم سپاهان به بالای تیر افقی دروازه اصابت کرد و به بیرون زمین رفت.
در دقیقه 32 سرور جباراف از بازیکنان سرشناس سپاهان شوتی را با پای چپ روانه دروازه صبای قم کرد که صادقی دروازه بان صبا این توپ را به راحتی جمع کرد.
بازیکنان صبا در نیمه نخست این دیدار نتوانستند بازی خوب و هماهنگ خود در 2 دیدار گذشته را تکرار کرده و بسیار پراشتباه بازی می کنند و نتوانستند موقعیت خاصی را روی دروازه سپاهان ایجاد کنند.
در دقیقه 39 بازی میرهانی هاشمی مدافع صبای قم توپ ارسالی به محوطه جریمه این تیم را با دست لمس کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان داد و مسعود حسن زاده بازیکن سپاهان این توپ را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان به درون دروازه صبا فرستاد تا گل اول این دیدار رقم بخورد.
میثم مجیدی در دقیقه 42 با یک حرکت انفرادی از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان به دروازه این تیم نزدیک شد و از زاویه بسته ضربه خود را زد که وینستون دروازه بان سپاهان این توپ را دفع کرد.
داور برای نیمه نخست این دیدار یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود که به غیر از یک ضربه کاشته به نفع صبای قم که نتیجه ای هم برای این تیم در برنداشت، اتفاق خاصی در زمین بوجود نیامد.
عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار محمدباقر صادقی را درون دروازه قرار داده و ابوالقاسم دهنوی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، امید جهانبخش، سید امید نظامی پور، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، میثم مجیدی، احمد حسن زاده و مهرداد بایرامی را به زمین فرستاده است.
در سوی دیگر میدان زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان لی وینستون را به عنوان دروازه بان و شجاع خلیل زاده، موسی کولیبالی، میلاد سرلک، حسین پاپی، رسول نویدکیا، مسعود حسن زاده، مهرداد محمدی، احسان حاج صفی، عارف غلامی و سرور جباراف را به عنوان ترکیب اصلی در میدان قرار داده است.
قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی برعهده داشته و آرمان اسعدی و حسن یوسفی به عنوان کمک داور اول و دوم وی را در قضاوت این دیدار کمک می کنند.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.