به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت در گفت وگویی ، بهره‌برداری از هتل‌های پنج ستاره را کاری تخصصی دانست و گفت: گروه‌های مختلف بین‌المللی از جمله شرکت اکور فرانسه مذاکراتی برای ساخت هتل بزرگ پنج ستاره قم صورت گرفته است.
شرکت آکور فرانسه یکی از پنج شرکت نخست دنیا در بهره‌برداری از هتل‌ها است که هتل‌های فرودگاه امام‌خمینی(ره) نیز توسط این شرکت بهره‌برداری می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های هتل پنج ستاره قم، گفت: قرارداد این هتل در قالب زمینی به مساحت 8 هزار و 100 متر در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) منعقد شده و بنا است طی پنج سال احداث شود.
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری ادامه داد: این هتل دارای مجتمع تجاری سه طبقه و یکی از هتل‌های بزرگ پنج ستاره ایران محسوب می‌شود.
معرفت با اشاره به مذاکرات صورت گرفته میان شرکت فرانسوی، سرمایه گذار ایرانی و شهرداری قم افزود: احتمال توافق شرکت فرانسوی با سرمایه‌گذار طرف قرارداد شهرداری وجود دارد که در این صورت از این برند بین‌المللی در قم استفاده می شود.
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه‌ زمین این پروژه از سوی شهرداری اختصاص پیدا کرده گفت: سرمایه‌گذار این پروژه به شرط بهره برداری از این هتل ظرف مدت پنج سال از پرداخت عوارض معاف شده است.
معرفت سرمایه‌گذاری لازم برای ساخت این هتل بزرگ پنج ستاره را بالغ بر 2 هزار و 400 میلیارد ریال برآورد کرد، عنوان کرد:‌ اکنون زمین این پروژه تحویل داده شده و در مرحله طراحی قرار دارد که طی چند ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
7404/ 6133/ تنظیم کننده: محمد زمانی راد **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.