به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام احمد شعبانی امشب در مراسم تجلیل از مبلغان طرح آرامش بهاری نوروز 96 امشب که در سالن همایش‌های امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه اجرای چنین کار بزرگی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و منسجم بوده است، اظهار داشت: معاون فرهنگی سازمان و دیگر مسئولان از دو ماه قبل از عید دغدغه اعزام مبلغان را داشته و به برنامه‌ریزی اهتمام کرده‌اند.

وی بابیان اینکه مبلغان در طرح نوروزی به مقابله با دشمن در جنگ فرهنگی پرداخته‌اند، افزود: خانواده‌های این افراد با مشارکت و همدلی به اجرای هرچه بهتر این طرح کمک کرده‌اند.

شعبانی خاطرنشان کرد: دست‌یابی به نتایج مثبت در این طرح مدیون مشارکت مسئولان و معاونان فرهنگی شهرستان‌ها، هیئت‌امنای امام زادگان و طلاب متخصصی است که باروحیه جهادی در این عرصه گام برداشته‌اند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت جایگاه معنوی امامزادگان در جامعه را مورداشاره قرار داد و بیان کرد: امامزادگان قطب‌های فرهنگی هستند و لازم است با تقویت آن‌ها فرهنگ را در میان قشرهای جوان و نوجوان نهادینه کرد.

وی عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این سازمان در طول سال مبلغانی را به نقاط مختلف کشور اعزام می‌کند، در ایام نوروز نیز مبلغان به‌صورت مستمر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در بقاع متبرکه تلاش می‌کردند.

شعبانی بابیان اینکه حدود 40 میلیون نفر بار زائر در ایام نوروز به امامزادگان قم مراجعه کرده‌اند، گفت: قم ظرفیت ویژه‌ای دارد که باید از آن به‌خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620257
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.