آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت حضور پرشور در این انتخابات اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تأکید دارند که این امر مهم باید محقق شود.

وی بابیان اینکه بزرگ‌ترین پشتیبانی جهانی حضور مردم در انتخابات است، افزود: این حضور به‌صورت شفاف در انتخابات ریاست جمهوری بروز و ظهور پیدا می‌کند و حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند توطئه شکن و بحران شکن باشد و خطرات احتمالی را دفع کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه نظام ما بر دو پایه اسلامیت و جمهوریت بناشده است، ابراز کرد: به‌واسطه حضور مردم در صحنه‌های مختلف، جمهوریت اسلام به اثبات می‌رسد و این حضور توطئه‌ها را شکسته است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به لزوم رأی دادن به شخص اصلح در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شخصی که نگاه به بیرون دارد هیچ‌گاه نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند بلکه باید کسی انتخاب شود که از عهده مشکلات برآمده و در گفتار و وعده دادن دارای صداقت باشد.

وی عنوان کرد: شخصی که دارای مدیریت غیرانقلابی بوده حتی اگر برای شرایط عادی مفید باشد برای انقلاب مفید نیست و باید شخصی به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که به نیروهای داخلی اعتماد داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: افرادی که صداقت ندارند نمی‌توانند اعتماد مردم را جلب کنند و اگر دوره‌ای اعتماد مردم را جلب کرده بودند نمی‌توانند همیشه این اعتماد را کسب کنند.

حیدری بابیان اینکه افرادی که نامزد ریاست جمهوری می‌شوند باید به مدیریت انقلابی و جهادی توجه کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به خصوصیات انقلاب و توطئه‌هایی که ما را احاطه کرده بدون مدیریت جهادی امکان اداره کشور وجود ندارد و تنها با مدیریت جهادی است که خواسته‌های مردم برآورده می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619507
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.