به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار علی فدوی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به توان بالای نظامی نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: آمریکا امروز معترف است که توان مقابله با قدرت نظامی نیروی دریایی ایران را ندارد.

فدوی با بیان سابقه فعالیت‌های نیروی دریایی سپاه افزود: از همان ابتدای آغاز رسمی نیروی دریایی سپاه در سال 64 با آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه درگیری داشتیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به توان نظامی بالای نیروی دریایی سپاه در تغییر معادلات بین‌المللی گفت: سال 95 وزیر خارجه آمریکا رسماً اعلام کرد که باید قدرتی ایجاد کنیم که بتواند در مقابل ایران بایستد.

وی بابیان آمادگی کامل نیروی دریایی سپاه در مقابل تهدیدات خارجی تصریح کرد: روزانه 100 شناور سبک و سنگین در آب‌های مرزی کشور آماده دفاع در برابر آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن‌هاست.

فدوی با اشاره به  اهمیت بالای نیروی ایمان در افزایش توان مقابله در برابر تهدیدات خارجی خاطرنشان کرد:محور و توان رزمی سپاه بر ایمان و فداکاری پاسداران تکیه دارد که بسیار مهم‌تر از قدرت نظامی است، اگر بتوانیم قدرت ایمان را در بین کارکنان افزایش بدهیم، از بابت پیروزی دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: برای افزایش قدرت ایمان و بصیرت در طول سال دوره‌های عقیدتی را در شهرهای قم یا مشهد برگزار می‌کنیم.

فدوی با اشاره به برتری قدرت دریایی ایران در برابر آمریکا و متحدان منطقه‌ایگفت: امروز کسی که در مرزهای آبی احساس خطر می‌کند آمریکایی‌ها هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613805
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.