به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد عصر امروز در آئین افتتاح زائرسرای حضرت خدیجه(س) که در سالن جلسات این مکان برگزار شد، اظهار داشت: امام جواد(ع) فرمودند" هرکس عمه‌ام را در قم زیارت کند بهشت بر او خواهد بود".

وی با اشاره به اینکه تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: روایاتی که برای سنت‌های حسنه وجود دارد از ارزش بالایی برخوردار است، بنابراین تبلیغات برای احیای سنت‌های حسنه بسیار تأثیرگذار است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در زمان‌های قدیم، شب‌ها درب ورودی حرم‌ها را به روی زائرین می‌بستند اما اکنون 24 ساعته در حرم‌ها زائر وجود دارد که این امر سبب احیای معنوی شخص می‌شود.

وی بابیان اینکه باید افراد بار اولی را به زیارت آورد، عنوان کرد: افرادی که اطراف قم هستند ولی هنوز به دلیل مشکل مالی به زیارت مشرف نشده‌اند جای درد و عذاب است بنابراین باید سنت آوردن حرم اولی‌ها را ادامه داد.

فرحزاد بیان کرد: مسائل معنوی بسیار مهم‌تر از دیگر مسائل است، امام صادق (ع) فرمود" هرکس مؤمنی را شاد کند خدا را در عرش شاد کرده است" بنابراین ثواب در دنیا زیاد است و انسان‌ها باید برای جمع‌آوری آن بکوشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609269
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.