به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ولی‌الله بیاتی پیش از ظهر امروز  در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: چهارمین دوره شورای شهر قم ترکیبی از متخصصان و افرادی بود که تخصصشان نیاز شهر بود و همکاری خوبی میان اعضای شورا وجود داشت.

وی افزود: انتخاب شهردار به‌عنوان فردی علمی و ولایتمدار تجربه خوبی بود که در شورای چهارم به انجام رسید، همچنین شهرداری، استانداری و دادگستری همه همراه و همدل بودند و در کنار هم در حال کار برای شهرشان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام در امسال گفت: فاز نخست بلوار آیت‌الله بروجردی افتتاح‌ شده و فاز دوم آن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین فاز سوم آن تا سه ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیاتی با اشاره به پروژه مترو قم گفت: حفاری فاز نخست پروژه متروکه از قلعه کامکار تا جمکران است به پایان رسیده است، فاز دوم مترو نیز از پردیسان آغاز شده و از جلوی حرم عبور می‌کند که یک وسیله بسیار خوبی برای عبور مرور مردم خواهد بود.

وی به پروژه منوریل قم اشاره کرد و اظهار داشت: بودجه شهرداری در سال 95، هزار و 400 میلیارد تومان بود که محقق شد و امسال بودجه شهرداری 2 هزار و 200 میلیارد تومان است که بودجه خوبی بسته‌ شده و قولی که شهرداری داده این است که از ابتدای سال پروژه‌ها را شروع و تا پایان سال به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کلنگ زنی 10 مجتمع فرهنگی، ورزشی در مناطق مختلف در امسال گفت: هزار و 100 میلیارد از دیون شهرداری تعیین تکلیف شد، همچنین دولت مصوب کرد که بدهی دولت به شهرداری پرداخت شود که 500 میلیارد تومان آن نیز تهاتر شده است.

بیاتی خاطرنشان کرد: به فضل الهی خداوند توفیقات خوبی شامل شهر قم شده که امید است این توفیقات همچنان ادامه یابد و دعا می‌کنیم آنچه به صلاح و مصلحت مردم هست تحقق یابد.

وی با بیان اینکه 80 درصد بودجه امسال عمرانی است، افزود: در سال گذشته هزار و 200 تاکسی نو و تعویض شد، همچنین 250 دستگاه اتوبوس تا دو سال آینده تعویض و اتوبوس‌های فرسوده از ناوگان حمل‌ونقل شهری خارج می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608584
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.