محسن وزارتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: جایگاه عرضه سوخت حرم تا حرم در مسیر قم - گرمسار کیلومتر 45، به منظور خدمت رسانی به زائران و مسافران به بهره برداری رسید.
به گفته وی، با بهره برداری از این جایگاه، 11 فرصت شغلی برای همشهریان ایجاد شده است و تعداد جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی به 50 باب افزایش یافت.
وی بیان کرد: این پمپ بنزین با مساحت 2 هزار و 400 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.
وزارتی ادامه داد: جایگاه اختصاصی حرم تا حرم دارای عرضه بنزین و نفت گاز شامل تعداد چهار سکو، دارای هشت تلمبه و 16 نازل است.
استان قم دارای 50 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی است که از این تعداد 33 باب آن دارای سکوی عرضه نفت گاز و 37 باب آن جایگاه 2 منظوره است.
وی ادامه داد: جایگاه های 2 منظوره شامل 18 باب تک منظوره با عرضه سی ان جی و 19 باب نیز جایگاه 2 منظوره با عرضه بنزین و سی ان جی می باشد.
وی بیان کرد: در سال های اخیر با توجه به افتتاح مسیر قم گرمسار بحث سوخت رسانی به مسافران و زائران در اولویت این منطقه قرار داشت.
وزارتی افزود: با پیگیری های مستمر شرکت و هماهنگی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال گذشته جایگاه راه ابریشم در کیلومتر پنج این جاده و جایگاه حرم تا حرم در کیلومتر 45 برای خدمت رسانی دایم و مستمر به مردم به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: با تعامل و هماهنگی های انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی استان، برای استفاده خودروهای مسیر برگشت گرمسار به قم نیز زیرگذرهای لازم ایجاد شده است که به راحتی خودروهای عبوری می توانند از این مسیرها برای حضور در جایگاه ها استفاده نمایند.
آزادراه قم – گرمسار در اسفندماه 1393 با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید؛ قطعه اول آزادراه حرم تا حرم از قم تا گرمسار به طول 152 کیلومتر است که 74 کیلومتر آن در محدوده قم، 46 کیلومتر در محدوده استان تهران و 32 کیلومتر آن در محدوده استان سمنان است.
آزادراه قم - گرمسار توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به مدت 2 سال با هزینه بیش از 690 میلیارد تومان احداث شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی قم با اشاره به راه اندازی جایگاه های تک سکوی طرح برند، گفت : به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و سریع تر به مردم استان جایگاه های تک سکو طبق مجوزهای کسب شده و بررسی های انجام شده به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: تاکنون در سطح منطقه قم 6 باب از 10 باب جایگاه های طرح برند که مجوز های لازم را اخذ نموده اند در حال فعالیت و سوخت رسانی می باشند و چهار باب دیگر به زودی در چرخه خدمت قرار می گیرند.
به گفته وی، ارائه خدمات مطلوب، مستمر، سریع و ایمن به مراجعان در مجاری عرضه و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم بین جایگاه ها را از دیگر اهداف شرکت های برند دانست.
جایگاه های برند عرضه سوخت با ابعاد کوچک به ویژه در کلانشهرها با نگرش کاهش هزینه، ارتقاء سلامت شهروندان و خدمات رسانی مطلوب و به موقع به شهروندان از طریق بخش خصوصی از سال 1394 در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور قرار گرفت.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.