محمد رضا قاضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به این که امروز آسمان قم ابری است گفت: از عصر امروز وزش باد شدید پیش بینی می شود و در اواخر وقت، قم بارانی می شود.
وی افزود: فردا آسمان صاف تا قسمتی نیمه ابری همراه با باد ملایم را در پیش رو داریم و برای 12 و 13 فروردین ماه رگبار باران پیش بینی می شود.
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی قم با اشاره به این که حداکثر دمای هوا برای امروز 24 درجه سانتی گراد بالای صفر است گفت: حداکثر دمای هوای فردا و پس فردا 25 درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل دمای هوا برای امشب، فردا و پس فردا به ترتیب 9 ، 8و11 درجه سانتی گراد زیر صفر پیش بینی می شود.
وی با بیان این که روز 13 فروردین ماه جاری همزمان با روز طبیعت، آسمان قم بارانی است گفت: دراین روز با توجه به وزش باد شدید مسافران در نصب چادرهای مسافرتی ضمن رعایت دقت، نکات ایمنی را رعایت کنند.
قاضی با اشاره به این که میانگین بارش باران در استان قم 138.1 میلی متر بوده است گفت: این بارش ها از اول سال زراعی از اول مهرماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری به ثبت رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: در ایستگاه قم- شکوهیه 113.4 میلی متر، در ایستگاه سالاریه 127.9 میلی متر، ایستگاه سلفچگان 178.1 میلی متر، ایستگاه کهک 120 میلی متر و در ایستگاه 15 خرداد 109.1 میلی متر گزارش شده است.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.