محمد خامه یار روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: 140 نمازخانه عمومی در قم وجود دارد که در طول تعطیلات سال جدید نمازخانه ها به طور مستمر بازدید می شود.
به گفته وی، در این بازدیدها نسبت به بهداشت، نظافت و وسایل مورد نیاز در نمازخانه ها تذکر های لازم داده می شود و در مرحله بعدی بازدید اقدام های صورت گرفته در راستای ساماندهی این نمازخانه ها بررسی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه وضعیت نمازخانه های عمومی قم مطلوب تر از سایر استان هاست، اضافه کرد: در هر کدام از نمازخانه های عمومی که جمعیتی از مردم حضور داشته باشند و فضا مناسب باشد، نماز جماعت به طور مستمر برگزار می شود.
خامه یار بیان کرد: در محور قم- گرمسار تابلوهای مسافت شرعی نصب شده و با توجه به این که در این محور مجتمع های بین راهی وجود ندارد، به زودی هشت سکوی نماز راه اندازی می شود.
وی افزود: زمینی در این محور وقف شده و در آینده نزدیک کلنگ ساخت مسجدی به زمین زده می شود.
وی گفت: به زودی تابلوهای حد ترخص در چهار مسیر جاده قدیم- کاشان، جعفریه، جاده قدیم قم- تهران و آزادراه امیرکبیر تا قبل از ماه رمضان جاسازی کنیم.
به گفته مدیر ستاد اقامه نماز قم، تابلوی حد ترخص در محورهای قم- گرمسار، قم - تهران و قم - سلفچگان نصب شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال بارندگی در روز 13 فروردین ماه جاری، در مکان های عمومی که شرایط اقتضا کند، نماز جماعت با همکاری نهادهای ذیربط برپا می شود.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.