به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم مردم در عید نوروز حضور در جوار حرم حضرت معصومه(س) و بقاع متبرکه به عنوان پایگاه های آرامش بخش می باشد، از این رو اداره کل اوقاف و امور خیریه قم برای خدمت رسانی و تقویت این سنت دیرینه، طرح آرامش بهاری را برای ششمین سال در جوار حرم امامزادگان برگزار می کند.
وی ادامه داد: در این طرح 120 تن از روحانیان و مبلغان حوزه های علمیه فعالیت های فرهنگی را در بخش های مختلف به مسافران نوروزی ارائه می دهند.
حسینی مقدم افزود: خیمه های معرفت با غرفه های مختلفی از جمله کودک، فضای مجازی و خانواده، پاسخگویی به سوالات شرعی، چندرسانه ای، معرفی فرهنگ وقف و امامزادگان، حجاب و عفاف و قرآن بخوانید و جایزه بگیرد در طرح آرامش بهاری برپا می شود.
وی با اشاره به ظرفیت اسکان در استان قم گفت: 15 بقاع متبرکه زائرسرا برای اسکان مسافران نورزی پیش بینی شده تا زائران بتوانند از ظرفیت این اماکن بهره مند شوند.
حسینی مقدم ادامه داد: تمهیدهای لازم برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از جمله جشن میلاد حضرت زهرا(س)، سال تحویل، اقامه نماز جماعت و آیین های مختلف دیگر نیز پیش بینی شده است که امیدواریم طرح آرامش بهاری امسال بهتر از سال گذشته برگزار شود.
به گفته وی، خیمه های معرفت در امامزاده علی بن جعفر(ع)، شیخان، کوه خضرنبی، حرم حضرت معصومه(س) و در مسیرهای مهم آمد و شد زائران برپا می شود.
8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.