به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر سه شنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: تا زمانی که ما به صورت ریشه ای با قاچاق مبارزه نکنیم شاهد مشکلاتی در این حوزه ها خواهیم بود.
وی ادامه داد: برخی خرده فروش ها ممکن است به خاطر تامین معیشت دست به قاچاق هایی بزنند که با این هم باید برخورد کرد ولی باید دنبال شناسایی ریشه های اصلی و دانه درشت ها باشیم.
صادقی همچنین با اشاره به فعالیت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم نیز گفت: امید است مشکلات اداری این سازمان رفع و امکانات لازم نیز در اختیار آنها قرار گیرد.
وی همچینن با اشاره به فعالیت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کالاهای قاچاق گفت: علوم پزشکی در زمینه کالاها همیشه ساده ترین راه را انتخاب نکنند شاید در برخی موارد بتوان به جای انهدام از برخی این کالاها استفاده های دیگری کرد.
مدیرکل امنیتی استانداری قم نیز دراین جلسه گفت: با توجه به جایگاه شهر مقدس قم و قرار گرفتن در چهار راه مواصلاتی، باید زیرساخت های لازم برای مقابله با قاچاق کالا در این استان فراهم شود.
وی ادامه داد: ما باید مبادی ورودی قاچاق کالا را در استان کنترل و تشدید کنیم و بعد از کشف کالا باید آنها را به مکانی ها و انبارهایی تحویل بدهیم که در این زمینه باید مساعدت های لازم صورت گیرد.
برخی دیگر از مسئولان استان پیشنهادات و گزارش هایی را ارائه دادند و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در این جلسه سخنرانی کرد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.