به گزارش ایرنا، «فریدون عباسی» سه شنبه شب مسجد حضرت زینب کبری (س) پردیسان قم خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم افراد و نیروهای خودی به راحتی به خارج از کشور بروند، چرا که دشمن این افراد را علیه خود ما بسیج می کند.
وی ادامه داد: ما باید پیرو و تابع ولایت فقیه بوده و نقشه های شوم دشمنان برای اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه را در کشور خنثی کنیم.
عباسی با اشاره به ضروت تقویت توان دفاعی کشور گفت: اگر بخواهیم در عرصه های مختلف بین المللی مقتدر و توانمند باشیم باید قدرت دفاعی قوی داشته باشیم و امروز نیز قوی هستیم.
وی گفت: دشمنان برای اینکه جلو اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را بگیرند همیشه دنبال محدودیت ها و ممانعت هایی بویژه در حوزه علم و فناوری و صنابع دفاعی ما هستند.
وی با اشاره به جلوه هایی از اقتدار دفاعی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار توانست به تعرض نیروهای امریکایی به آب های کشورمان پاسخ دهد و اقتدار و قدرت خود را نیز به رخ دشمنان بکشد.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانند صنعت نوپای هسته ای را در کشور خاموش کنند، فشارهای زیادی بر ما وارد کردند و دنبال این بودند که اعتمادی که جوانان ما به توان داخلی و رهبران راهبردی کشور دارند را از بین ببرند.
عباسی با اشاره به تبلیغات دشمنان برای تخریب اعتقادات جوانان گفت: آنها از طریق تبلیغ برخی ادیان و مکاتب، دنبال تضعیف اقتدار دین مبین اسلام هستند ولی راه به جایی نمی برند و ما باید مراقب باشیم.
مراسم دهه بصیرت هر شب با حضور یک سخنران در مساجد پردیسان قم برگزار می شود.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان*انتشار: جعفرمسلمی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.