به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی استان قزوین ، حمید رضا الله بداشتی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: گروه های جهادی اعزامی به مناطق محروم شامل بسیجیان محلات، کارمندان، دانشجویان، طلاب، اصحاب رسانه و مهندسان بوده اند.
وی اظهار داشت :تابستان امسال 2هزار و 635 نفر در قالب 131 حلقه صالحان برای فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و سلامت در اردوهای جهادی شرکت کردند.
اله بداشتی تاکید کرد: همچنین 704 نفر از بسیجیان مساجد و محلات در قالب 50 گروه جهادی در اردوهای هفت روزه بسیج سازندگی شرکت کرده و برای ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم و کمتر توسعه ‌یافته استان حضور پیدا کردند.
رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین افزود: اردوهای سه روزه بسیج سازندگی ویژه مهندسان کشاورزی، عمران و صنعت و همچنین هنرمندان استان با شرکت 81 نفر از بسیجیان برگزار شد و همچنان اعزام به این اردوها ادامه دارد.
الله بداشتی همچنین از برگزاری اردوهای 10 روزه بسیجیان دانشجو و طلاب نیز در استان خبر داد و عنوان کرد: بیش از 369 نفر از بسیجیان طلاب و دانشجو در قالب 6 گروه جهادی در تابستان امسال به مناطق محروم اعزام شده‌اند.
وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در استان آماده خدمات‌رسانی به مناطق محروم هستند، بیان کرد: حمایت مسئولان استان از این گروه‌ها می ‌تواند توسعه استان را شتاب ببخشد.
اله بداشتی یادآور شد: این اردوها از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.
7390* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.