به گزارش روز شنبه ایرنا، افتتاح یک واحد مسکن مددجویی ویژه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) ، 54 هزار مترمربع گشایش معبر، چهار هزار و 500 مترمربع زیرسازی و آسفالت ، 400 متر جدول‌گذاری و بهره برداری از یک خانه ورزش روستایی با 30 میلیارد و 440 میلیون ریال اعتبار از جمله این طرح ها بودند.
فرماندار شهرستان بویین زهرا در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید برای افزایش کیفیت زندگی قشر محروم جامعه اقدامات مطلوبی داشته است که از جمله مصادیق آن می توان به افزایش 200 درصدی پرداختی به مستمری بگیران اشاره کرد.
علی رحمانی افزود: خدمات دولت ها در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است و نباید به با برخوردهای سیاسی و جناحی خدمات دولت ها را نادیده گرفت.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی طی 40 سال عمر با برکت خود خدمات بسیار ارزنده ای را به بخش ها و مناطق محروم و کم برخوردار داشته که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.
روح الله بابایی صالح افزود: امروزه دشمنان، جنگ نابرابر اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده اند و دولت در این شرایط سخت برای خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم گام های بلندی را برداشته است که امیدواریم همچنان شاهد تداوم این خدمات رسانی باشیم.
بخش شال از توابع شهرستان بویین زهرا در 80 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.