عباس آقا علیخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این طرح ها در روستاهای کندانسر، ازرت، حسن آباد، کارندچال، کتکان، بهرام آباد، هیر، بوچینک، چنگالدشت، جیردزدان، بلوکان، ارکن کرد، ارکن ترک ، بروج، آکوجان و کشرود از توابع شهرستان قزوین به بهره برداری خواهد رسید .
به گفته وی همچنین طرح های استخر ذخیره آب در روستاهای آکوجان ، احداث سر دهانه در روستای هیر ، پرواربندی بره در روستای محمود آباد ، لوله گذاری در روستای کتکان ، پرورش آبزیان در روستای نجف آباد ، پرورش زالو در روستای فارسیان ، پرورش باغ متراکم زیتون در روستای سیاهپوش و یک طرح گلخانه در روستای رشتقون از جمله طرح های دیگر این شهرستان است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
این مسئول اظهار داشت : همچنین هفت طرح آبیاری تحت فشار در سطح 295 هکتار با توجه به سیاست های دولت در راستای افزایش راندمان آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی در روستاهای قدیم آباد،نظام آباد و سیاهپوش افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه در کل 29 طرح کشاورزی در هفته دولت در شهرستان قزوین به بهره برداری می رسد افزود: برای اجرای این طرح ها 32 میلیارد و 875 میلیون ریال اعتبار دولتی ، هشت میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 65 میلیارد و 334 میلیون ریال سرمایه گذاری خصوصی هزینه شده است .
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.