به گزارش ایرنا امیر سرتیپ عبدالکریم بنی‌طرفی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قزوین که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی انجام شد افزود: برای ارزیابی دستاوردهای جمهوری اسلامی کافی است شرایط امروز را با چهل سال پیش در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی و نظامی مقایسه کرد.
وی اضافه کرد:ایران پیش از انقلاب به عنوان ژاندارم منطقه و رژیمی وابسته، مجری سیاست های آمریکا بود.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با حرکت بزرگی که در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین الملل آغاز کرد سبب تحولات بزرگی شد که بعدها به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شد.
بنی طرفی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران اکنون در زیر لوای رهبری انقلاب و قوای دفاعی خود کاملا مستقل عمل می کند در حالی که اکشور از ابتدای پیروزی انقلاب از لحاظ تجهیزات دفاعی در شرایط تحریم قرار داشت.
بنی طرفی خاطرنشان کرد:این رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف دفاعی و نظامی به چنان مرحله ای رسیده که کشورهای دیگر هیچ توانی برای رویارویی با این قدرت بزرگ منطقه ای ندارند.
وی خاطرنشان کرد:ایران امروز نه تنها در عرصه صنعت دفاعی به استقلال رسیده بلکه به مدد علم و تخصص نخبگان جوان خود حتی توان صادر کردن دانش نظامی خود به کشورهای دوست منطقه را نیز دارد.
بنی طرفی یادآور شد:ایران هم اکنون از نظر ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در ردیف کشورهای نخست بوده و تجهیزات دریایی آن در خزر نیز جزو تجهیزات پیشرفته است.
وی افزود:تمام این پیشرفت ها تنها در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده و باید برای تداوم آن و تحقق آرمان های انقلاب همگی باید وحدت و انسجام و در سایه ولایت فقیه تلاش کنیم.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.