به گزارش بعدازظهر چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در چهارمین نشست شورای فنی استان، افزود: دستگاه های اجرایی از اختیارات قانونی خود و استان که به صورت مصوبه شورای فنی اعلام می شود باید برای حمایت از پیمانکاران حاضر در پروژه های عمرانی استفاده کنند
این مسئول ادامه داد: بخشی از اختیاراتی که باید در انتظار بخشنامه های ملی باشند نیز به زودی از سوی تیمی که در وزارت کشور تشکیل شده تا راهکارهای موجود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارایه دهند، صورت می پذیرد.
فرخزاد تاکید کرد: دستگاه های اجرایی می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارایه دهند تا سازمان مدیریت و برنامه کشور براساس آنها تفاوت های تعدیلی و شاخص ها را اعلام کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا از تعدیل پروژه ها جلوگیری به عمل آمده و در خصوص طرح های آبرسانی و درمانی که با معیشت مردم در ارتباط هستند نیز هیچ توقفی جایز نیست.

** زمین های بلااستفاده دستگاه ها شناسایی می شوند
علی فرخزاد تاکید کرد: شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی نسبت به شناسایی زمین های بلااستفاده دستگاه های اجرایی نیز باید همت کنند.
وی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری اضافه کرد: مشاوران در بازدیدهای میدانی، زمین های بلااستفاده دستگاه ها را باید شناسایی کرده و با هماهنگی اداره ثبت اسناد و با استفاده از اهرم های قانونی آنها را به اداره کل راه و شهرسازی واگذار کنند تا در اسرع وقت نسبت به اجرای طرح امید و بازآفرینی شهری اقدام به عمل آید.
این مقام مسئول با بیان اینکه بازآفرینی بافت ناکارآمد شهری از مناسب‌ترین راهکارها برای بهبود کیفیت زندگی در این مناطق است، اظهار داشت: تاکید و هدف گذاری دولت نسبت به اجرا و ساخت 200 هزار واحد در بافت ناکارآمد شهری کشور مورد توجه بوده که سهم استان در این رابطه حدود 2 هزار واحد است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.