مسعود شرفی بعدازظهر چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 83 جایگاه سوخت بنزین و نفت و گاز به همراه 60 جایگاه سوخت CNG فعال، خدمات عرضه سوخت خود را در سطح استان قزوین ارایه می دهند.
وی ادامه داد: این در حالی است که تمامی 155 ناوگان نفتکش این شرکت که وظیفه سوخت رسانی به داخل و در مواردی نیز به خارج از استان را برعهده دارند نیز مربوط به بخش خصوص است.
به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر روزانه به طور میانگین یک میلیون و 800 هزار لیتر بنزین و یک میلیون و 900 هزار لیتر نفت و گاز توسط ناوگان این شرکت در سطح جایگاه های عرضه استان توزیع می شود.
شرفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت درخواست های موجود در خصوص احداث جایگاه های سوخت در سطح استان، گفت: سال گذشته از سوی کمیته بهینه سازی مجاری عرضه سوخت با 24 مورد (20 فقره در قالب مجتمع خدماتی و چهار مورد نیز در محدوده شهری) موافقت به عمل آمد و برای 6 متقاضی نیز موافقت نامه احداث صادر شد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده نفتی قزوین اضافه کرد: امسال نیز با 9 مورد درخواست احداث جایگاه موافقت به عمل آمده که پنج مورد آن خارج از محدوده شهرها و در قالب مجتمع های خدماتی و چهار مورد نیز در محدوده شهری بوده است.
شرفی در پایان اظهار داشت: احداث هر جایگاه سوخت در محدوده شهری حداقل 15 و در مجتمع های خدماتی 45 فرصت شغلی ایجاد می کند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.