در این مطلب می خوانیم دو عنصر دلالی و احتکار به عنوان یکی از آسیب های جدی اقتصاد ایران به شمار می آیند و عاملی تهدید کننده و جدی در قبال تولید ملی و معیشت خانواده ایرانی هستند.
در ادامه آمده است: در شرایط کنونی جامعه که روز به روز از توان مالی مردم کاسته می شود، حتی اگر هیچ اقدامی هم از سوی سازمان های مربوطه و دولت صورت نگیرد، این خود ما هستیم که باید به هم رحم کنیم.
هفت دی در این گزارش به نقل از استاندار نوشته است عدم توجه مسئولان به پدیده احتکار به اقتصاد کشور آسیب وارد می کند.
همچنین بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفته است: برخورد قاطع سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین با محتکران موجب دلگرمی مردم است.
نشریه هفت دی در مطلبی دیگر با تیتر 'صد عیب چو بگفتی هنرش نیز بگو' به گونه ای طنزآمیز مصایب و سختی های شغل خبرنگاری را به تحریر در آورده است.
پرده برداری از یک فساد جدید در قزوین با تیتر قاچاق سازماندهی شده سوخت در شرکت نفت قزوین، اهدای سه هزار نسخه کتاب به کتابخانه های استان قزوین و کشف 11انبار احتکار کالا در استان قزوین از دیگر عناوین این شماره نشریه هفت دی است.
' برای مارکسیست های مجلس ختم نمی گیرند' نیز عنوان یادداشت مدیر مسئول نشریه هفت دی است که در آن به دعوت و تجلیل از علی دهباشی روزنامه نگار قزوینی الاصل در اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان قزوین انتقاد کرده است.
هفته نامه هفت دی نشریه ای با مشی اصول گرایی با مدیر مسئولی احمد خورگامی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.