به گزارش ایرنا علی نوروزی عصر سه شنبه در نشست خبری که به منظور تجلیل از خبرنگاران برگزار شد افزود:بزرگترین رسالت موسسه مکس کاهش درد و حذف کلیه هزینه های بیماری حاصل از سرطان کودکان قزوین است که تاکنون در این زمینه موفق بوده است.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی جامعه و پیش بینی افزایش هزینه های بیماران در ماه های پیش رو، نیازمند حمایت های جامع تری از خیران هستیم اضافه کرد: به همین منظور تلاش شده کلیه مسیر های جذب کمک های مردمی تسهیل شود.
نوروزی از راه اندازی سامانه پیامکی 10006776 به منظور بهره مندی هرچه بهتر خیران از خدمات موسسه مکس خبر داد و گفت: موسسه مکس همانند سایر سازمان های مردم نهاد مطرح دنیا ، به طور هدفمند یاری دولت و تسهیل خدمات موثر در زمینه تخصصی خود به آحاد جامعه را دنبال می کند
نوروزی خاطرنشان کرد: در این راستا موسسه مکس نقش پر رنگی ایفا کرده و به جز ارائه خدمات مستقیم به بیماران در کنار متولیان سلامت استان قرارگرفته و در زمینه پیشگری از سرطان قدم های جدی برداشته است.
مدیرعامل موسسه مکس اظهار داشت: برگزاری ورزش های همگانی، پویش اهدای خون اعضا، تغییر سبک زندگی، همکاری با مدارس برای آموزش های پیشگیری از سرطان تنها بخشی از فعالیت های ثانویه موسسه مکس می باشد.
نوروزی گفت: ارائه خدمات مددکاری به بیماران و خانواده ها از سوی موسسه مکس به طور جدی از ابتدای سال صورت می گیرد.
وی یادآور شد:ماهانه بیش از 70میلیون ریال هزینه رفت و آمد بیماران و خانواده هایی است که در شهر ها و روستاهای اطراف قزوین به بیمارستان های تهران و قزوین اعزام می شوند.
نوروزی ادامه داد: ماهانه بین 100تا200میلیون ریال هزینه درمان کودکان است که پیش بینی می شود در ماه های آینده به پنج برابر افزایش یابد.
وی ادامه داد:هم اکنون 133 پرونده حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در موسسه مکس وجود دارد که نیمی از آنها فعال است و کودکان آنها در حال دریافت خدمات درمان هستند.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.