به گزارش روز شنبه ایرنا، مهدیه سادات قافله باشی سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قزوین در خصوص حاشیه سازی شکل گرفته از طرح یک موضوع در نشست خبری اصحاب رسانه با شهردار به مناسبت روز خبرنگار، نوشت: حاشیه سازی در خصوص موافقت شهردار قزوین در تخصیص قطعه هنرمندان به خبرنگاران فرصتی شد تا به مساله ای اشاره کنم که امیدوارم حالا دیگر به نتیجه برسد.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: یکسال گذشته، دست کم سه بار در صحن شورای شهر، اختصاص قطعه‌ای در بهشت فاطمه (س) قزوین را به نام قطعه مفاخر و نام‌آوران مطرح کردم، هم زمانی که مدیرعامل سازمان به شورا گزارش کار داد، هم تصویب بودجه سازمان آرامستان‌ها و هم در نشست مشترک با هیات مدیره خانه مطبوعات.
در بخش دیگری از مطلب انتقادی این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص حاشیه رخ داده آمده است: طرح با مخالفت یکی از اعضای شورا روبه‌ رو شد چون معتقد بود در تعریف مصادیق دچار مشکل می‌شویم و روابط بر ضوابط حاکم خواهد شد بنابراین طرح یادشده مسکوت ماند.
وی همچنین نوشته است: اکنون به بهانه این حاشیه‌ سازی های ناروا، از شهردار محترم قزوین می‌خواهم طرح یاد شده را که خوشبختانه نظر مساعد شخص ایشان را هم به همراه دارد، به شورای شهر ارسال کند تا پس از بررسی در کمیسیون مربوطه در صحن شورا هم مطرح شود.
قافله باشی ادامه داده است: معتقدم وجود قطعه‌ ای به‌نام مفاخر چه برای خبرنگاران، هنرمندان، فعالان فرهنگی یک اقدام مناسب است که اتفاقا جای آن در قزوین خالیست، موضوعی که نه تمسخرآمیز است و نه توهین آمیز و نه نیاز به حاشیه سازی‌ غیر معمول دارد.
وی در پایان جمله خود چنین به آخر رسانده است: همراه نیستیم، دست کم منصف باشیم.
در نشست خبری هفته گذشته شهردار قزوین با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود یکی از اصحاب رسانه برای تخصیص قطعه ای از بهشت زهرا به خبرنگاران از شهردار درخواست کرده بود که مورد موافقت وی قرار گرفت.
تخصیص قطعه ای در بهشت فاطمه (س) به خبرنگاران قزوینی به گونه ای در برخی رسانه ها منتشر شد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و برخی آنرا توهین به این قشر دانسته بودند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.