به گزارش ایرنا، این ستاد روز پنجشنبه در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصادی دولت به منظور کنترل بازار، جلوگیری از نوسان قیمت ها و پیشگیری از عرضه نشدن کالاهای مشمول در طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفا در سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین تشکیل شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در نشست هماهنگی تشکیل این ستاد گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار کشور قوانین و دستورالعمل های ابلاغی را برای رصد و کنترل بازار ارسال کرده است که در پی آن طرح ضربتی شناسایی و نظارت بر انبارهای کالاها در سطح استان آغاز شد.
علی پرزحمت افزود: در مرحله اول این طرح، انبارهای مجاز مورد بازرسی و نظارت بازرسان سازمان صنعت قرار خواهد گرفت و در ادامه کار رصد و شناسایی برای یافتن انبارهای غیرمجاز دنبال می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: 120 بازرس افتخاری و ثابت کار نظارت بر اصناف و بازار قزوین را برعهده دارند و در چهار ماهه امسال نیز سه هزار و 100 تخلف صنفی در قزوین کشف شده است.
پرزحمت افزود: طی چهار ماهه ابتدای سال 49 هزار بازرسی از بازار قزوین صورت گرفت که به تشکیل 2 هزار و 800 پرونده در اداره تعزیرات حکومتی استان منجر شد.
این مسئول گفت:پرونده های یاد شده در زمینه گرانفروشی،کم فروشی، تقلب، صادر نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت و قاچاق کالا تشکیل شده اند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.