به گزارش ایرنا، حسن آصفی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، افزود: در قالب این طرح ملی که به علت خشکسالی در بین 19منطقه و شهرستان سیستان و بلوچستان اجرا شد کاروانی 25 نفره از قزوین شامل خیران و داوطلبان عمدتا از گروه پزشکان عمومی، دندانپزشک، متخصص زنان و زایمان، داخلی ماما و تکنسین دارویی به منطقه هامون اعزام و به مردم خدمات ارایه کردند.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح یک هزار بسته غذایی، 2 تریلر آب،800 بسته ویژه زنان،800 بسته پوشاک، هزار و 200بسته اسباب بازی و همچنین بسته های دارویی به ارزش 300 میلیون ریال بین اهالی این منطقه توزیع شد.
آصفی ادامه داد: تیم پزشکی هلال احمر قزوین برای ویزیت شدگان پرونده پزشکی تشکیل داده تا در صورت نیاز به درمان های تخصصی تر بتوانند با هزینه هلال احمر یا از بیمارستان های قزوین و یا بیمارستان های سیستان و بلوچستان خدمات بگیرند.
وی افزود: تیم جوانان جمعیت هلال احمر هم برای ایجاد فضای شاد و با نشاط بازی هایی را برای کودکان شهرستان هامون اجرا کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در ادامه با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار از تمام فعالان رسانه ای تقدیر کرد و افزود: خبرنگاری حرفه ای سخت و طاقت فرسا به شمار می رود و نام گذاری یک روز به نام خبرنگاران شاید کوچکترین کاری بوده که در تقدیر از خدمات ارزشنده این قشر انجام شده است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.