به گزارش بعدازظهر ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، مهدی غلامی افزود: عملیات راهداری حوزه استحفاظی اداره الموت همچنین در تیرماه سال جاری تسطیح راه های خاکی و شانه سازی جاده های ارتباطی این منطقه را به انجام رسانده است.
این مسئول ادامه داد: تسطیح، پاکسازی و رگلاژ شانه راه ها به طول 450 هزار متر، تنقیه پاکسازی پل و آبرو 9 عدد، سه هزار متر مکعب شانه سازی و همچنین 185 تن آسفالت به منظور لکه گیری و روکش از جمله اقدام های صورت گرفته بوده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت ادامه داد: خاکریزی 5 دستگاه دهانه پل، 200 مورد پاکسازی سطح جاده از سنگ، لایروبی جوی ها، 67 هزار متر جدول گذاری و زهکشی به همراه 350 متر مکعب جمع آوری خاک های اضافی، زباله و ضایعات از جمله اقدام های انجام شده از سوی این اداره صورت گرفته است.
غلامی در پایان اضافه کرد: 119 کیلومتر قنو زنی، 47 هزار متر مکعب ریزش برداری و پنج مورد انسداد راه های غیرمجاز از کارهای انجام شده توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش الموت قزوین بوده است.
طول راه های روستایی استان قزوین پنج هزار و 316 کیلومتر بوده که 2 هزار و 613 کیلومتر آن آسفالت و مابقی نیز راه شوسه و خاکی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.