معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز بارش برف در محور قزوین به همدان، گردنه‌های طالقان و بهرام‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف در گردنه آوج واقع در محور قزوین به همدان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌‌‌های راهداری استان در حال آماده‌باش و عملیات راهداری و نمک‌پاشی هستند، اظهار داشت: بارش برف در گردنه‌‌های طالقان واقع در محور آبیک به طالقان و بهرام‌آباد واقع در محور قزوین به الموت آغاز شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: اکیپ‌های راهداری استان در حال آماده‌باش و عملیات راهداری هستند تا مسیرها برای عبور رانندگان ایمن شود.

این در حالی است که به گزارش روابط عمومی اداره هواشناسی استان قزوین از روز جمعه و نیز روز شنبه به علت استقرار هوای سرد، با کاهش قابل ملاحظه دما شاهد یخبندان در برخی مناطق خواهیم بود.

گفتنی است شهرهای تاکستان و کوهین با ثبت دمای یک درجه بالای صفر در شب گذشته سردترین مناطق بودند و تردد خودروها در گردنه قسطین لار تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.