محمد نیکونام روز جمعه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای برنامه های کاروان سفیر آفتاب در استان قزوین از شب گذشته آغاز شده است.
وی اظهار داشت: سفیر آفتاب در واقع یک آمفی‌ تئاتر متحرک است که امکان اجرای برنامه در قالب‌های صوتی، تصویری و نمایشی را ایجاد می‌کند.
نیکونام گفت: برنامه های این کاروان هرشب شامل اجرای مجری، سخنرانی، گروه سرود و اجرای تئاتر پشت سرهم به صورت نمایش روی صحنه است.
دبیر اجرایی سفیر آفتاب در قزوین ادامه داد: برنامه‌های کاروان سفیر آفتاب از اذان مغرب با برگزاری نمازجماعت در محل اجرای برنامه شروع می‌شود و شامل بخش‌های مختلفی از قبیل آیتم‌های نمایشی، مسابقه، حضور کارشناس، سرود و پخش کلیپ است.
این فعال فرهنگی افزود: صحنه اجرای برنامه ما شامل سیستم صوتی و صفحه نمایش LED نصب شده بر روی تریلی است که برای اجرا در شهرهای مختلف حرکت می کند.
وی با بیان اینکه محتوای نمایش کاروان سفیر آفتاب، تربیت کودک و کمک به توسعه جمعیت است،گفت: شروع برنامه با توسل و قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و پایان برنامه با محوریت پیاده روی اربعین انجام می‌گیرد.
نیکونام ادامه داد: از دیگر محورهای برنامه سفیر آفتاب موضوع اربعین و نمایش صحنه کربلا است و همچنین به مناسبت کنگره ملی شهدای قزوین در هر برنامه شهید شاخص هر شهر معرفی شده و وصیت نامه آن شهید قرائت می‌شود.
وی با اشاره به اجرای دیشب کاروان سفیر آفتاب در شهر شریفیه،افزود: برنامه های این کاروان امشب در ناحیه شهری مهرگان، فرداشب در شهر چوبیندر، 14 مردادماه در اقبالیه، 15 مردادماه در بوئین زهرا، 16 مرداد در ارداق، 17 مرداد در اسفرورین، 18 مرداد در ضیاءآباد، 19مرداد در تاکستان، 22 مرداد در کوهین و آقابابا، 23مرداد در محمودآباد، 24 مرداد در شهرک دانش، 25 مرداد در بوستان فدک قزوین، 26 مرداد در باغ نشاط قزوین و 27 مرداد ماه در شهر الوند اجرا می شود.
دبیر اجرایی کاروان سفیر آفتاب در قزوین اظهار داشت: در این کاروان 16 هنرمند قزوینی با همکاری سازمان اوج، سپاه، حوزه هنری، اوقاف و جبهه فرهنگی قزوین به اجرای برنامه می پردازند.
6101)3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.