محمدرضا امینی روز چهارشنبه در نشست علمی بخش بین الملل جشنواره امام رضا(ع) در مشهد افزود: خدمات این کمیته در دوره شانزدهم جشنواره بسیار متفاوتتر از دوره های گذشته بود. امسال خدمات کمیته بین الملل جشنواره امام رضا(ع) از لحظه ورود میهمانان تا خروج آنان از کشور به صورت شبانه روزی ارائه شد.
وی به حضور 11 عضو از شش کشور عراق، پاکستان، افغانستان، سوریه، اوگاندا و لبنان در این کمیته اشاره و بیان کرد: امسال 11 مترجم و راهنما در کنار 11 میهمان غیرایرانی در مراسم اختتامیه جشنواره شانزدهم حاضر بودند و خدمات رسانی لازم را ارائه کردند.
او نقاط قوت و شاخص شانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) را ارتباطات موثر و بهتر با میهمانان خارجی و برنامه ریزی حضور فرد به فرد در کنار میهمانان غیرایرانی ذکر و بیان کرد: این بخش با افزایش قابل توجه شرکت کنندگان حاضر در جشنواره و آثار ارسالی به دبیرخانه همراه بود.
در این نشست ضمن ارزیابی جشنواره شانزدهم، برای جشنواره هفدهم با محوریت 'امام رضا(ع)، اسوه اخلاق و گفت و گو' نظرات و دیدگاههای خود را ارائه کردند تا ضمن الگوسازی این شاخص بسیار ارزشمند برترین ایده ها و طرحها در سطح کشور و در بخش بین الملل اجرایی و عملیاتی شود.
شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) دیشب در مشهد به کار خود پایان داد.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.