به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در نشست کارگروه توسعه مدیریت و منابع انسانی که در استانداری برگزار شد،افزود: در 40 سال گذشته در توسعه مدیریت و منابع انسانی عمدتا در 2 حوزه سازماندهی و آموزش نیروها وارد شده ایم اما امروز همچنان با مشکلات زیادی در نظام اداری مواجه هستیم.
وی اظهار داشت: امروزه به این نتیجه رسیده ایم که باید در جلسات توسعه مدیریت علاوه بر پرداختن به وظایف قانونی از کیفی سازی و دانش مدیریت و بهره برداری از تجارب دنیا در این زمینه استفاده کنیم.
زاهدی با بیان اینکه: مشکل اساسی کشور در حوزه های فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نتیجه نقص در حوزه گفت و گو است،اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ گفت و گو به معنای کامل در خانواده، نظام آموزشی، سیستم اداری و مدیریت کشور و جامعه وجود ندارد.
استاندار قزوین گفت: متاسفانه گفت و گو و مناظره در سینما، دانشگاه و رسانه های مکتوب به مجادله و منازعه تبدیل می شود چون از گفت و گو تلاش برای به کرسی نشاندن حرف خود فهمیده شده است و هدف از آن رسیدن به ایده برای حل مشکل نیست.
زاهدی خاطر نشان کرد: علت این که رقابت های سیاسی به منازعه سیاسی تبدیل می شود و فرزندان از والدین فاصله می گیرند بلد نبودن گفت وگو است .
استاندار قزوین افزود: برای رفع این مشکل تصمیم گرفتیم جلسات شورای مدیریت را با گفت و گو و بحث بر مسائل برگزار کنیم.
زاهدی اظهار داشت: امیدواریم با بهره برداری از شیوه های مختلف گفت و گو بتوانیم برای رفع بسیاری از مشکلات در بخش های مختلف جامعه اقدام کرده و از توانمندی های استان و کشور برای رفع معضلات سیاسی و اجتماعی وارد عمل شویم.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.