به گزارش ایرنا، هادی طاهرخانی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه فروش آثار هنری (اکسپو) استان قزوین، اظهار داشت: ارائه مناسب آثار هنری هنرمندان این مرز و بوم بدون شک دستاوردها و نتایج خوبی را در حوزه معیشت و اقتصاد خانواده این عزیزان به همراه خواهد داشت.
این مسئول ادامه داد: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده سعی داریم در نوروز امسال با برپایی این نوع نمایشگاه و فروش آثار هنری با قیمت های مناسب، زمینه ساز آشتی مردم این دیار با آثار هنرمندان باشیم.
طاهرخانی با اشاره به اینکه در دومین نمایشگاه اکسپو استان قزوین 377 اثر از 173 هنرمند به نمایش گذاشته شده، اضافه کرد: در بخش نگارگری 65 اثر از 18 هنرمند، خوشنویسی 106 اثر از 66 هنرمند، عکس 25 اثر از 17 عکاس، نقاشی خط 22 اثر از 9 هنرمند، نقاشی 147 اثر از 57 هنرمند و حجم سازی 12 اثر از 6 هنرمند آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.
این مسئول ادامه داد: دومین نمایشگاه اکسپو قزوین پس از 10 سال و با کمک و حمایت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، سازمان زیباسازی، شرکت مخابرات، شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین برگزار
و امیدواریم شاهد تداوم این رویداد بزرگ هنری در سال های بعد هم باشیم.
طاهرخانی در پایان تصریح کرد: در سالی که مزین به حمایت از کالای ایرانی شده مردم ما باید نسبت به تولیدات کالاهای فرهنگی جدی بوده و آن را مورد حمایت قرار دهند.
دومین نمایشگاه فروش آثار هنری (اکسپو) از امروز تا 12 مرداد ماه جاری با شعار هر خانه یک اثر هنری، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.