مریم بیدخام عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای توانمند سازی و هماهنگی بیشتر بین سمن ها مقرر شد تا انتخابات خانه سازمان های مردم نهاد استان مرداد ماه جاری برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه خانه سازمان های مردم نهاد محلی برای همکاری و هم افزایی است، اظهار داشت: نقش تشکل های مردم نهاد در ایجاد ارتباط مردم با دستگاه های دولتی انکارناپذیر است.
دبیر هیات نظارت بر سازمانهای مردم نهاد قزوین تصریح کرد: سمن ها تنها زمانی می توانند مفید و موثر باشند که در تعامل دائم با سازمان ها و دستگاه های دولتی در برنامه های اجتماعی و فرهنگی مشارکت فعال داشته باشند.
بیدخام، نقش تشکل های مردمی را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: با راه اندازی خانه سازمان‌های مردم نهاد مشارکت آنها در عرصه پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی فعال ‌تر می شود.
این مسئول ضمن دعوت از تشکل های دارای مجوز جهت شرکت در انتخابات مذکور، یادآور شد: به همین منظور هیات مدیره کلیه سازمان های مردم نهاد ثبت حقوقی شده و دارای مجوز استانی می توانند نماینده تام الاختیار خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه هیات نظارت استان مستقر در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین معرفی کنند.
بیدخام خاطرنشان کرد: تشکل هایی که تنها متقاضی شرکت در جلسه مجمع و انتخابات به منظور رای دادن هستند، می توانند تا 25 مرداد ماه در خصوص معرفی و ثبت نام نماینده تشکل خود اقدام نمایند و سازمانهایی که متقاضی نامزدی انتخابات جهت تصدی سمت هیات مدیره یا بازرسی هستند، باید در خصوص معرفی و ثبت نام نماینده تا هفتم مردادماه اقدام کنند.
بیدخام، مدارک مورد نیاز جهت اخذ کارت رای دهندگان و نامزدهای انتخابات را به شرح زیر اعلام کرد و گفت: این مدارک شامل تصویر پروانه فعالیت، تصویر آخرین آگهی روزنامه رسمی کشور مبنی بر ثبت تاسیس یا تغییرات هیأت مدیره سازمان مردم نهاد، اصل صورتجلسه یا معرفی نامه هیات مدیره سازمان مردم نهاد مبنی بر معرفی نماینده تام الاختیار جهت شرکت در انتخابات ممهور به مُهر سازمان مردم نهاد، یک قطعه عکس 4×3 برای نماینده معرفی شده، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان) و تکمیل فرم ثبت نام برای نامزدهای انتخابات است.
وی با تاکید بر اینکه هر تشکل تنها می تواند یک نفـر را به عنوان نماینده جهت شرکت در مجمع و انتخابات معرفی کند؛افزود: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33682949 و یا 09127893998 تماس حاصل نمایند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.