به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در دیدار با مسئولان کاروان زیر سایه خورشید که در مهمانسرای استانداری برگزار شد، افزود: حرکت ایجاد شده با انجام فعالیت های فرهنگی، مشکلات مناطق مختلف را به مسئولان منتقل کرده و سهم خود را نیز در رفع محرومیت ها و کاستی های اجتماعی به نحو چشمگیری ایفا می کند.
زاهدی با اشاره به یکی از مشکلات جدی استان، یادآور شد: قزوین از گذشته به عنوان یک استان توسعه یافته و برخوردار معرفی شده در حالی که مناطق محروم بسیاری دارد که باید با حضور مستمر مسئولان عالی رتبه برای حل آنها تصمیم گیری شود.
به گفته این مقام عالی استان، در راه های روستایی، استان قزوین با مشکلاتی روبرو است که امیدواریم هر چه سریع تر با برنامه ریزی های صورت گرفته برای رفع آنها اقدام به عمل آید.
استاندار قزوین در پایان اضافه کرد: خوشبختانه مردم این استان با ریشه مذهبی مستحکم و ارادت به ائمه اطهار (ع) در تمامی برنامه های مذهبی، به خصوص مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی فعالانه حضور می یابند.

**کاروان رضوی 170 ساعت برنامه در قزوین اجرا کرده است
دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین نیز در این دیدار اظهار داشت: کاروان های زیر سایه خورشید از اول دهه کرامت در قزوین حضور یافته و برنامه های مختلفی را در سراسر استان اجرا کرده است.
ساسان کرمی ادامه داد: این کاروان دیدارهای مختلفی با زندانیان، بیماران، خانواده شهدا و سایر اقشار جامعه داشته و 170 ساعت برنامه به مورد اجرا گذاشته است.
به گفته وی، این کاروان ها در طول سال و بنا بر اهداف تعیین شده با محتوا و تشکیلات خاصی فعالیت کرده و هدف آنها نیز استفاده از ظرفیت جوانان برای نیل به اهداف مورد نظر است.

**مقابله با اسلام هراسی هدف کاروان های رضوی است
مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در این دیدار گفت: این کاروان ها در داخل و خارج از کشور با هدف مقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی فعالیت می کنند و امیدوارند بتوانیم پیام امام هشتم شیعیان جهان را که همان رافت اسلامی است به جهانیان مخابره کنند.
حجت الاسلام حسین جلیلیان افزود: در سفرهای خود به نقاط مختلف قزوین محبت و ارادت به ائمه اطهار (ع) را از سوی مردم نظاره گر بودیم که از عشق و تولای دیرینه مردم این دیار به اهل بیت نشات می گیرد.
این مسئول ادامه داد: مردم مناطق مختلف استان برخی از مشکلات خود را از قبیل تامین آب شرب و بهبود وضعیت راه های روستایی مطرح کردند که امیدواریم موارد یاد شده از سوی مسئولان ملی و استانی هر چه سریع تر مرتفع شوند.
جلیلیان خاطر نشان ساخت: مردم استان قزوین با استقبال پرشور خود از کاروان رضوی شور و شعور خود را نشان داده و استقبال و هیجان آنها جای تقدیر دارد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.