دکتر محمدصادق بابایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با داشتن این کارت امکان بهره مندی از خدمات سرپایی بیمارستان رازی قزوین بدون نوبت قبلی امکان پذیر است.
وی اضافه کرد: برای تامین رفاه سالمندان در بیمارستان تاکستان نیز طرح خانه برای ریشه هم اکنون برای 3 هزار و 500 نفر از بازنشستگان در حال اجرا است و این افراد از امکانات سرپایی خارج از نوبت، آموزش های مداوم و پیگیری های درمان استفاده می کنند.
بابایی با اشاره به روند رشد جمعیت سالمندان کشور در سال های آینده از طرح ساخت بهکده سالمندان خبر داد و گفت: این کار با هدف ارائه خدمات فرهنگی، تفریحی و آموزشی برای سالمندان دنبال می شود و هم اکنون طرح آن به ستاد مرکزی جهت تایید ارسال شده است.
این مسئول اضافه کرد: تامین اجتماعی قزوین با داشتن 2 بیمارستان رازی و تاکستان و یک پلی کلینیک تخصصی در تاکستان و هفت مرکز درمانگاهی در سطح استان بطور مستقیم به ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش می پردازد.
مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین افزود: دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان نیز به عنوان یکی از شاخه های اجرایی درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی از طریق خرید خدمات درمانی این امکان را برای بیمه شدگان فراهم می کند که در سطح وسیع و فراگیر بتوانند از خدمات بخش درمان به طور موثر و کارآمد بهره مند شوند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.